Vacatures

Bestuurslid

18-04-2024

Bestuurslid - focus Jeugd

Wil jij een rol spelen in de ontwikkeling en groei van jonge voetballers? In verband met het vertrek van het huidige bestuurslid jeugd, zoekt SV Odijk een enthousiast bestuurslid met een focus op jeugdvoetbal.

Als lid van ons bestuur ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van jeugdvoetbalbeleid, het coördineren van jeugdteams en het organiseren van jeugdevenementen. Je werkt nauw samen met trainers, ouders en de jeugdcommissie om een veilige en inspirerende voetbalomgeving te creëren.

Heb je ervaring in jeugdvoetbal, ben je organisatorisch sterk, gepassioneerd om de jeugd te ondersteunen én vind je het leuk om in een bestuur zitting te nemen? Dan zoeken we jou! Neem voor meer informatie contact op met Herbert van Petersen, de huidige bestuurslid jeugd.

Reageren op de vacature op sv-odijk.nl

* = verplicht
Vacature Titel
Wedstrijdsecretaris Wedstrijdsecretaris(sen)