Contributie

Wat leuk dat je lid wilt worden van SV Odijk. Aanmelden kan via deze link of via onze site, in het menu Lidmaatschap via het "Inschrijfformulier". Na aanmelding krijg je zo snel als mogelijk bericht dat je aanmelding administratief is verwerkt. Hierna ontvang extra informatie over de club en hoor je in welk team je wordt geplaatst.

Het verenigingsjaar van SV Odijk loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd tenzij tijdig is opgezegd of tijdig is overgeschreven naar een andere vereniging. Aan het lidmaatschap is de verplichting tot het betalen van contributie verbonden.

De contributie wordt jaarlijks geindexeerd en het besluit hierover wordt genomen op de jaarlijkse ALV in het najaar. In de ALV van 5 november 2023 is ingestemd met een contributieverhoging voor het seizoen 2024/2025.

Contributiebedragen:

2024/2025

€ 222,00

€ 227,00

Onder 16 t/m onder 19 teams

€ 155,00

€ 160,00

Onder 12 t/m onder 15 teams

€ 142,00

€ 147,00

Onder 8 t/m onder 8 teams

€ 127,00

€ 132,00

Bambino’s

€ 50,00

35+ / 45+ vrijdagavond

€ 75,00

€ 80,00

Voor spelende leden die contributie hebben betaald, maar langdurig (minimaal vier maanden aaneengesloten) geblesseerd zijn en derhalve niet trainen en spelen, wordt een passende regeling gezocht. In beginsel zal reductie van maximaal 50% plaatsvinden op het contributiebedrag voor het volgende seizoen. Dit wordt per geval bekeken. Een besluit wordt op voorstel van de Ledenadministratie genomen door de penningmeester. Personen die na 1 oktober van een seizoen lid worden betalen een evenredig deel van de contributie.

De contributies worden verzorgd door ClubCollect. De (ouders van) leden ontvangen per mail een betaalverzoek, waarbij de keuze gemaakt dient te worden of er middels iDeal (volledige bedrag) of incasso (in termijnen) betaald wordt. De betaling via iDeal of keuze voor incasso in termijnen dient binnen 1 maand na ontvangst van de factuur gemaakt te worden. Het bestuur behoudt zich het recht voor om bij het achterwege blijven van betaling van de contributie leden NIET in te delen voor het spelen van competitiewedstrijden.