S.V.O. Krommerijnstreek

S.V.O. Krommerijnstreek is een samenwerking voor damesvoetbal tussen de 3 voetbalverenigingen in Odijk en Bunnik:

Logo_sv-odijk.png    bunnik.png

Onze vrouwen spelen wedstrijden en trainen op de locaties van onze moederverenigingen:

- SV Odijk:     MO12, MO15 en VR1 Zaterdag

- Bunnik '73:   MO12, MO15 en MO23 Zaterdag

VR18+ 1 en VR30+ Vrijdag

Wist je dat….

Wij met 6 teams uitkomen in competitieverband!

elke vrijdag een recreatieve groep bij ons traint (VR30+) en voor de liefhebbers ook toernooitjes worden georganiseerd.

Wil jij ook een Krommerijn Star worden?

Bunnik ‘73 en SV Odijk zoeken vrouwelijke speelsters die onder de vlag van SVO Krommerijnstreek in één van onze 3 vrouwenteams of in één van onze 3 meisjesteams in competitieverband willen spelen. Dus, vind jij het leuk om met andere meiden of vrouwen een team te vormen en de zekerheid te hebben dat je elk seizoen voldoende speelsters hebt om in teamverband competitie te spelen? Sluit je dan aan bij ons!

Kijk voor meer info op svokrommerijnstreek.nl