SV Odijk-pas

De SV Odijk Clubpas is een betaalkaart waarmee je bij SV Odijk aan de bar kunt afrekenen. En dat niet alleen: als je met deze pas betaalt, ontvang je korting van 3% op elke bestelling.

Je kunt je pas als volgt gebruiken:
1. Anoniem
2. Registreren via de website www.mijnkniponline.nl
3. Registreren en beheren via de KNIP app

Registreren is handig als je via de website of app je saldo wilt inzien of wilt opwaarderen. Voor registreren heb je alleen een geldig e-mailadres en wachtwoord nodig. Adresgegevens zijn niet verplicht. Je gegevens worden bij registratie conform AVG verwerkt en alleen gebruikt ten behoeve van het gebruik van de app. Bovendien ben je met registratie niet je saldo kwijt als je je pas per ongeluk kwijtraakt.

Zo krijg je saldo op je SV Odijk-pas
  1. Anoniem
    Als je de kaart anoniem gebruikt, kun je de pas die je hebt ontvangen direct gebruiken. Voor extra saldo kun je de pas opwaarderen aan de bar via de witte paslezer, waarbij je betaalt met je normale bank- of pinpas. Een anonieme kaart kan bijvoorbeeld goed worden gebruikt als ‘pot’ voor het team, waarop iedereen een bedrag stort. Maar let op: bij onverhoopt verlies ben je ook je saldo kwijt.

2. Registreren via de website
    Als je online je pas wilt beheren via de website is registreren handig. Bovendien ben je bij verlies van je pas je saldo niet kwijt.

Registreren
    a. Ga naar www.mijnkniponline.nl om deze clubcard te registreren. Klik op de knop ‘Registeren’.
    b. Kies op deze pagina Registratietype voor de optie “Betaalpas”. Vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt op het opgegeven e-mailadres een e-mail om je registratie te bevestigen. Klik op de link in de e-mail om je account te activeren.
    (Geen mail ontvangen? Check je spambox)
    c. Vervolgens kom je via de link in je e-mail terecht op een pagina waar je de clubcard verder kunt registreren. Vul hier het pasnummer van SV Odijk-pas (achterzijde), de CVC code (voorzijde) en maak een wachtwoord aan. Ga daarna akkoord met de voorwaarden en druk op ‘Registreer’.
    Nu kom je op een overzichtspagina, waar je je pas verder kunt beheren.

Saldo opwaarderen
    d. Wil je ook meteen saldo op je clubcard zetten? Klik dan op ‘Opwaarderen’.
    e. Voer het bedrag in dat je wilt opwaarderen en doorloop de stappen van iDeal.
    f. Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw clubcard af te rekenen bij SV Odijk.

3. Registeren en beheren via de KNIP app
    Als je met je smartphone je pas wilt beheren via een app is registreren handig. Bij verlies van je pas ben je je saldo niet kwijt.
    Download de app in de Apple Store of Google Play Store.

Registreren
    a. Download de KNIP app via de Google Play Store of Apple Store.
    b. Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
    c. Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres.
    Niet ontvangen? Check je spambox. Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP account te activeren.
    d. Vul het pasnummer en de CVC-code in die op jouw clubcard staan.
    e. Je komt nu in een scherm terecht waar je de rest van je gegevens invoert.
    Ga als laatste akkoord met de voorwaarden en druk op ‘Registreer’.

Saldo opwaarderen
    f. Om saldo op je clubcard te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je clubcard staan.
    g. Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw clubcard wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.
    h. Doorloop de stappen van het iDeal-proces om het saldo op je clubcard te zetten.
    i. Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw clubcard af te rekenen bij SV Odijk.

Veelgestelde vragen over de SV Odijk-Clubpas
  • Wat zijn de voordelen als ik betaal met de SV Odijk-pas?
    Tot 31 december 2021 krijg je 3% korting op elke bestelling die je betaalt met de SV Odijk-pas. De club betaalt bovendien geen transactiekosten, dus jouw betaling met deze pas, levert ook geld op voor de club.
  • Hoe kom ik aan de SV Odijk-pas?
    In september 2021 zijn de SV Odijk-passen uitgereikt aan alle leden. Als je je pas kwijt bent, of je wilt deze pas ook, dan kun je voor € 5,- een pas kopen. Mail hiervoor naar [email protected].
  • Waar vraag ik een nieuwe clubcard aan als ik hem verloren ben?
    Stuur een bericht naar [email protected]. Voor € 5,- kun je hier een nieuwe pas kopen. Het is ook mogelijk om te betalen met de SV Odijk-betaalapp. App is kosteloos te downloaden in de Apple Store of Google Play Store. Of zoek de app in de Store onder het zoekwoord: KNIP. Het saldo van anonieme passen kunnen wij helaas niet op je nieuwe pas zetten.
  • Hoe betaal ik met de SV Odijk-pas?
    Je betaalt bij de bar via de witte paslezer op de bar. Volg de instructies van de barmedewerkers.
  • Moet ik de pas registeren?
    Nee, dat is niet verplicht. Je kunt de pas ook anoniem gebruiken, maar dan ben je bij verlies wel het saldo kwijt. Voor registratie heb je alleen een geldig e-mailadres nodig, en een sterk wachtwoord. Je gegevens worden conform de AVG-wetgeving verwerkt.
  • Hoe zet ik saldo op de pas?
    Opwaarderen van de pas kan zowel aan de bar met de witte paslezer en een betaling met je normale bank- of pinpas, als via de website of app met een iDeal-betaling.
  • Kunnen meer mensen de pas opwaarderen?
    Ja. Meerdere mensen kunnen geld op de pas zetten. Dat maakt één pas bij uitstek geschikt als zogenaamde ‘teampot’. We adviseren je wel om die pas te registreren zodat je je saldo niet kwijt bent bij het verlies van de pas.