Sponsor worden

Voetbalvereniging SV Odijk en haar sponsoren

Sponsoring van voetbalvereniging SV Odijk is een sympathieke manier om de merkstrategie van uw organisatie te ondersteunen. U verbindt uw naam en merkbeeld aan een gezellige en ambitieuze voetbalvereniging in de regio Utrecht. Tegelijkertijd laat u als sponsor zien dat uw bedrijf SV Odijk een warm hart toedraagt en steunt in haar ambities. Mede met uw financiële hulp kunnen wij verder met het professionaliseren van de voetbalsport in Odijk, de organisatie en de accommodatie.

SV Odijk, een club waar u bij wilt horen!

Sponsoring is een overeenkomst waarbij u, de sponsor, geld en/of een op geld waardeerbare prestatie levert, waartegenover de andere partij, de gesponsorde, de commerciële communicatiemogelijkheden en/of andere door de sponsor gewenste zakelijke tegenprestatie levert.

SV Odijk ziet sportsponsoring daarom ook niet per definitie als gunnen, donatie, lening of subsidie, maar  ook als een zakelijke overeenkomst met voordelen voor beide partijen.

Wilt u sponsor worden van SV Odijk dan bieden wij u een standaard sponsorpakket of stellen een mooi passend pakket met u samen.

Kledingsponsor
U sponsort de kleding van een team gedurende minimaal 3 jaar. De kleding blijft bij het team.
Dit is maatwerk en de kosten en de bijdrage per jaar zijn in overleg.
Interesse of heeft u vragen, mail ons [email protected]