Kleding

Het tenue van SV Odijk bestaat uit een geel shirt, zwarte broek en zwarte kousen met drie gele randen aan de bovenkant. De sokken en het shirt zijn voorzien van het clublogo.

De club geeft iedere speler aan het begin van het seizoen van een SV Odijk-wedstrijdshirt in bruikleen. Het broekje en de sokken schaf je zelf aan, tenzij anders is afgesproken met bijvoorbeeld een teamsponsor. Het shirt wordt, samen met een teamtas en keeperstenue, beschikbaar gesteld aan de leider van je team, die deze set aan het eind van het seizoen weer inlevert bij de club.

Tijdens training staat het vrij om een voetbaloutfit naar keuze te dragen.

Officiële SV Odijk-kleding bestel je in de webshop via deze website of bij in de winkel van Sunnycamp, Slotlaan 177 in Zeist.

111113-4800-01.jpg120101-8200-01.jpg696441-8400-01.jpg