Medisch

SV Odijk gaat voor een sportief en gezonde lifestyle voor haar leden. Om blessures te voorkomen en te genezen werkt SV Odijk samen met HB Health Club (voorheen Corpus O2).

HB Health Club organiseert in het sportseizoen iedere week twee momenten voor een inloopspreekuur fysiotherapie:

• Maandag: van 19:00 – 20:00 uur
  • Donderdag: 19:00 – 20:00 uur

Tijdens het spreekuur kunnen de leden van SV Odijk terecht voor een screening van hun klachten. Eventuele (dreigende) blessure wordt beoordeeld en behandeld, waarbij het mogelijk is dat de behandeling plaats vindt bij HB Health Club.

Ben je geblesseerd? Doorloop dan de volgende stappen:

1. Meld je blessure bij je trainer en bij de fysiotherapeut van HB Health Club: Daniël van de Brug. Telefonisch: 06-15 96 59 20 of per mal: [email protected].
  2. Tijdens de eerste screening wordt door een fysiotherapeut gekeken naar je blessure en, indien nodig, wordt samen met jou een behandelplan opgesteld. In ernstige gevallen kan je worden doorgestuurd naar het ziekenhuis of huisarts.
  3. Geef bij je trainer aan welke afspraken er zijn gemaakt.
  4. Houd je aan het behandelplan. Dan zal je snel herstellen.
  5. Alleen na overleg met de fysiotherapeut start je weer met de trainingen.

Mocht je nog verdere vragen hebben? Neem dan contact op met de fysiotherapeuten van HB Health Club.