Beleid en verantwoording

Beleidsplan Jeugd

In de periode 2021-2024 wil het bestuur, in deze snel veranderende (sport)maatschappij, het bestaansrecht van SV Odijk toekomstbestendig maken en het spelplezier van de leden van SV Odijk blijven waarborgen. Lees hier het Beleidsplan Jeugd.

Technisch Jeugd Beleidsplan 2020-2023

SV Odijk wil werk maken van haar jeugdafdeling. Omdat wij daarbij veel waarde hechten aan een duidelijk en transparant beleid is gekozen voor een structureel technisch jeugdbeleidsplan. Lees hier het Technisch Jeugd Beleidsplan 2020-2023.

Algemene ledenvergadering

De ALV van SV Odijk vindt elk najaar plaats in het paviljoen. Hierin worden belangrijke beslissingen en zaken met betrekking tot de club besproken en goedgekeurd. De ALV stelt onze leden in staat om inspraak te hebben en de koers van de club te beïnvloeden.

Notulen

Lees hier de notulen van de ALV van 5 oktober 2023.

Bestuursverantwoording 2022-2023

Lees hier de bestuursverantwoording over het seizoen 2022-2023.

.