De winnende én 100ste competitiegoal voor Jerome

Singelpark 7
3984NC
ODIJK

Odijk 1 speelde thuis tegen Patria. De aftrap werd traditioneel verzorgd door Pupil van de Week, Joep Wassmer uit J09-1. Na een goede eerste helft was de ruststand nog steeds 0-0, ondanks verschillende grote kansen voor Odijk. Tweede helft kwam Patria vanuit het niets op 0-1. Dat motiveerde onze mannen, Odijk kwam goed terug tot 2-1. Daar bleef het niet bij: 10 minuten voor tijd maakte Patria toch nog de gelijkmaker. Man of the Match Jerome Gijsbertsen scoorde een paar minuten later niet alleen de winnende, maar ook zijn 100ste competitiegoal voor Odijk! Eindstand wedstrijd 3-2.