2 keer juichen!

Singelpark 7
3984NC
ODIJK

SV Odijk JO11-1 - SV Driebergen JO11-5 (3-0)

Het was een prachtige ochtend om te voetballen, gelukkig niet meer zo koud en droog! Onze rots in de branding Melle is vandaag jarig en is 11 jaar geworden. Uiteraard moest daar voor gezongen worden, echter kwam de jarige samen met 3 andere spelers 2 minuten te laat... En te laat betekent bij ons 10x opdrukken, maar gelukkig niet voor de jarige, hij mocht 15x opdrukken (als kadootje ;-)).

Na het zingen in de kleedkamer en de warmingup was het tijd voor de wedstrijd. Het eerste kwart ging stroef (van beide kanten) en waren er weinig hoogtepunten en geen doelpunten. Het tweede kwart was meer van hetzelfde en nog steeds geen doelpunten. In het derde kwart werd het spannend, Driebergen kwam beter in de wedstrijd, maar het was Odijk die de bal via Finz met heel veel geluk (bedankt keep!) het net in kreeg. Daarna had Driebergen 2 opgelegde kansen, maar gelukkig hebben wij Soufian op goal staan. Met 2 onwaarschijnlijke reddingen houdt hij ons op de been! In het laatste kwart is het ongemeen spannend, maar bracht Joep, na goed doorzetten ons gelukkig op 2-0. Het slotakkoord was van Jelmer, met een hard geplaatst schot bracht hij de stand op 3-0. Met deze overwinning staat het team op de eerste plaats!

Het was een geweldige ochtend, nu 2 weken rust en daarna gaan we los en mogen we nog strijden voor de titel!