Hard werken loont!

3984NC
ODIJK
tel. 030-6564038

De JO10-2 speelde vandaag thuis tegen Johanthan JO10-5 uit Zeist. Een gelijkopgaande spannende wedstrijd. Halverwege vielen aan bij kanten kansen te noteren maar geen doelpunten. Vorige week hadden we geleerd dat we hard moeten werken en dat deden we vandaag. Duels werden uitgevochten en als je werd uitgespeeld, draaide je je om en zorgde dat de tegenstander je nog een keertje tegenkomt. In 2e helft kwamen we ongelukkig achter. Maar de kopjes gingen niet hangen, in tegendeel, we deden er een schepje bovenop resulterend in de gelijkmaker in het 3e kwart. In het vierde kwart loonde het vele harde werken, passes kwamen nu wel aan en opeens vielen de doelpunten ook. De reserve spelers werden ook dit keer niet ingezet. Eindstand 4-2 gewonnen, het resultaat van hard blijven werken. Een speciaal dankwoord gaat naar Stef van JO14 die onze wedstrijd heeft begeleid en dat meer dan prima gedaan heeft.