Publiek is de grote winnaar !

FZO JO10-1

Odijk JO10-2

9 december 2023 9:45

Sportpark Blikkenburg Oost
Zinzendorflaan
3703CE
ZEIST

Vandaag mocht de JO10-2 uit spelen tegen FZO uit Zeist. Vanaf het eerste kwart was het spannend. Kansen over en weer met meer dan uitstekend keeperswerk aan beide kanten. In het tweede kwart gooide FZO er wat fysieke kracht bij op een sportieve manier en kregen we 2 doelpunten tegen. We bleven werken en deden in het derde kwart er een schepje bovenop. De wedstrijd kantelde en we kwamen zelfs op voorsprong. Het vierde kwart werd razend spannend. FZO speelde alles of niets. We werden flink naar achteren geduwd, soms letterlijk. Maar dat betekende ook ruimte aan de kant en met onze counters stichten we veel gevaar. Helaas kantelde de wedstrijd wederom en kwam FZO als winnaar uit de bus. Een zeer enerverende wedstrijd waarbij beide teams zich helemaal leeg hebben geknokt. Spannend was het tot het laatste fluitsignaal. Het publiek was de grote winnaar van dit intense doch sportieve voetbalgevecht.