Even wakker worden!

Singelpark 7
3984NC
ODIJK

Vandaag een winterse wedstrijd voor JO10-2 met temperaturen onder 0. Daar moesten we even aan wennen. De tegenstander Spirting 70 niet en die was het eerste kwart al heel actief en schoot zichzelf warm naar een 1-7 voorsprong. Tegen het einde van het eerste kwart werden we wakker en waren we opgewarmd. En dat heeft de tegenstander geweten. De 3 kwarten daarna scoorden we maar liefst 7 keer en kregen slecht 3 doelpunt tegen. Ook raakten we nog 5x het houtwerk (of tegenwoordig natuurlijk het aluminium). Einduitslag 8-10 maar toch weer een mooie wedstrijd met veel strijd en altijd blijven werken met en voor elkaar.