SV Odijk 12-1 Kampioen 2e fase

Singelpark 7
3984NC
ODIJK

Na een ongeslagen reeks van 5 wedstrijden op rij moest het zaterdag toch nog even gebeuren de laatste wedstrijd tegen Sporting om officieel kampioen te worden van de 2e fase.
De spanning was bij de jongens in het veld en supporters (die in grote getale aanwezig waren) goed voelbaar.
Voetballend was Odijk van begin af aan de bovenliggende partij. Er werden kansen genoeg gecreëerd maar in de eindfase voor het doel ontbrak enigzins het geluk. Toch kwamen we via een mooie aanval opgebouwd van achteruit verdiend op 1-0 voorsprong.
Sporting kwam iets beter in hun spel wat resulteerde via een penalty op 1-1 net voor de rust.

In de 2e helft werd het tempo door Odijk opgeschroefd waardoor naast het verzorgde veldspel ook alle duels gewonnen werden. De turbo ging aan, Odijk was niet meer te stoppen en zijn uiteindelijk met een 5-1 overwinning ongeslagen kampioen geworden.
Na de wedstrijd is dit uitgebreid gevierd op zijn Odijks. Bekers, taart, feest en een toespraak van Herbert zijn allemaal met plezier ontvangen.
Knap gedaan van de boys nogmaals gefeliciteerd. Nu even de rust erin om volgend jaar weer top fit aan de start te staan.
Alle supporters bedankt en namens de SV Odijk 12-1 Fijne feestdagen en een gezond en sportief 2024!!!