Odijk 1 weer bovenaan de ranglijst

Zinzendorflaan
3703CE
ZEIST

Na dit weekend staat Odijk 1 opnieuw bovenaan de ranglijst. De selectie behaalde een overtuigende 0-4 overwinning op FZO, terwijl de voormalige koploper, SV Zeist, gelijk speelde tegen de Musketiers, onze volgende tegenstander. Dankzij dit gelijkspel heeft Odijk 1 de leiding in de ranglijst heroverd.

Odijk 1 begon sterk tegen FZO, waar Julian na 17 minuten met een prachtige kopbal uit een uitstekende voorzet van Hidde het eerste doelpunt scoorde. Vervolgens was het Jerome die zijn eerste doelpunt van de dag maakte. Hoewel het spel vandaag niet briljant was, stond er toch een verdiende 0-2 ruststand op het bord. Na de rust beleefde Odijk een goede fase waarin twee extra doelpunten werden gescoord. Eerst was het Quinten die een knappe voorzet van Jerome direct benutte, gevolgd door het tweede doelpunt van Jerome voor de middag. Na deze doelpunten was de wedstrijd beslist en gebeurde er niet veel meer aan beide zijden.

Volgende week staat Odijk 1 dus voor een thuiswedstrijd tegen de Musketiers.

De wedstrijd van Odijk 2 werd afgelast, maar de O23 behaalde een ruime 5-2 overwinning thuis tegen Desto.