Monsterscore Odijk 1 tegen AH '78: 2-10!

AH'78 1

Odijk 1

4e klasse D

4 november 2023 14:30

F. de Groot

Sportpark Huizen
't Merk 10
1276DA
HUIZEN
tel. 06-31951655

Na 2 weken zonder overwinning was het eerste team gebrand op een goed resultaat tegen AH 78 uit Huizen. Door de vele regen van de afgelopen dagen, ook tijdens de wedstrijd, was het veld niet in de beste staat, maar gelukkig kon er wel gevoetbald worden. Odijk begon goed en creëerde een aantal kansen die helaas onbenut bleven. Vervolgens kwam AH wat beter in de wedstrijd en namen zij na 35 minuten een 1-0 voorsprong. Odijk zette vervolgens wat meer druk en na een mooie aanval kon Quinten zijn eerste doelpunt van de middag maken. Vlak daarna was het door het goede doorzettingsvermogen van Stijn opnieuw Quinten die net voor rust de 1-2 kon maken. Met deze kleine voorsprong gingen we de rust in.

Direct na de rust wist AH '78 de stand weer gelijk te trekken. Gelukkig pakte Odijk al snel de draad weer op en scoorde Quinten zijn derde doelpunt van de middag. Daarna was de ban gebroken voor AH en kon Odijk uitlopen naar een zeer ruime overwinning, met een einduitslag van 2-10! Jerome scoorde 3 doelpunten en Quinten uiteindelijk 7!!Voor zover wij weten, is dit een unicum voor het eerste elftal. Gefeliciteerd, Quinten!