Odijk 1 wint ook uit bij HVC!

HVC 1

Odijk 1

14 oktober 2023 14:30

E.D. Rozenblad

Sportpark Zielhorst
Sportpark Zielhorst 6
3822ZT
AMERSFOORT
tel. 033-4551991

Het was afgelopen zaterdag niet de beste wedstrijd van Odijk 1. Na een goed begin waarin gelijk een aantal grote kansen werden gecreëerd ging het spel niveau langzaam naar beneden. Odijk werd steeds slordiger in de passing maar desondanks kwamen we toch op 2-0 door goals van Quinten en Jerome. HVC ging daarna nog meer alles of niets spelen en dit had ook resultaat, want ze kwamen terug tot 2-2. Na een snelle aanval over rechts scoorde Julian echter net voor de rust de 2-3.

De 2e helft was van Odijk kant wat beter. Na een vrije trap scoorde Nico met z’n hoofd. Daarna was de beurt aan Roel die na een mooie korte combinatie in de 16 meter rustig de 2-5 kon binnen schieten. Als laatste maakte Quinten er ook nog 2-6 van, maar de laatste goal was van HVC uit een vrije trap wat de uitslag bepaalde op 3-6. In de 2e helft maakte Hessel Leijen ook nog zijn debuut voor het 1e, gefeliciteerd!

Volgende week staat er een bekerwedstrijd uit tegen Bunnik op het programma!