Odijk 1 wint weer, voorlopig 1e op de ranglijst

3822ZT
AMERSFOORT
tel. 033-4551908

Ook de tweede wedstrijd van Odijk 1 uit tegen Cobu Boys werd met 0-5 een ruime overwinning en staat daardoor voorlopig 1e op de ranglijst. Met goed en verzorgd voetbal werd de tegenstander naar achter gedrukt. Het duurde even voordat de 0-1 door Jerome viel maar net voor de rust maakte Quinten er 2-0 van. Na rust bleef er goed gecombineerd worden en was het kans op kans. Uiteindelijk scoorde Quinten er nog 1 en Julian pakte ook 2 goals mee! Ian van Elst maakte 20 min. voor tijd zijn debuut voor het 1e in de competitie en was nog dicht bij een doelpunt. Aankomend weekend volgt thuis de volgende wedstrijd tegen Achterveld.

Odijk 2 behaalde ook hun 2e overwinning en daardoor ook nog zonder puntenverlies met een 1-2 overwinning op Driebergen!