Odijk goed in vorm en domineert vanaf de eerste minuut

Odijk JO17-1

SCH '44 JO17-2

23 april 2022 12:15

F. Smit

Sportpark Singelpark
Singelpark 7
3984NC
ODIJK

Om kwart over 12 stond er op veld 2 bij SV Odijk een mooie wedstrijd op het programma. De Onder 17-1 speelde tegen de Onder 17-2 van SCH uit Harmelen. Odijk stond voor de wedstrijd op de 6de plek en was goed in vorm voor de wedstrijd. SCH stond 9de, dus zeker een te winnen wedstrijd voor Odijk, ondanks dat de uitwedstrijd tegen SCH slechts in de laatste minuut met veel moeite met 4-5 werd gewonnen.

Vanaf de eerste minuut was Odijk dominant. Het creëerde veel kansen, maar liet het alleen na om ze af te maken. Dat veranderde toen Sio uit een dieptebal van Micah de 1-0 binnen schoot. Dit was ondanks de dominantie van Odijk ook de ruststand. In de tweede helft veranderde het spelbeeld gelukkig niet. Odijk had vooral de bal en mocht alle kansen creëren. Uiteindelijk resulteerde een afgeslagen corner in de 2-0. De bal viel bij Duuk, die een mooie voorzet leverde op Adil, die van dichtbij binnenschoot. Niet veel later kwam ook de 3-0 toen Adil zelf de corner nam die werd binnengeprikt door de topscorer Sven, die na veel kansen toch een goal had. De overwinning kwam niet echt meer in gevaar, ondanks dat SCH in de laatste minuten nog wel een corner scoorde, wat de eindstand op 3-1 bracht.

Odijk heeft nu in de tweede helft van het seizoen 3 keer gewonnen, 3 keer gelijk en slechts 1 keer verloren. Ze staan nu gedeeld 5de, en hopen om uiteindelijk in de laatste 2 wedstrijden van het seizoen een plekje in het linkerrijtje te bemachtigen.