Jordy Mocking (22) overleden

21 december 2021 11:30

Ons bereikte het trieste bericht dat Jordy Mocking, teamspeler van Odijk 2, maandag 20 december 2021 op 22-jarige leeftijd is overleden.

Laatste update: dinsdag 28-12-21: livestream (url) afscheidsdienst toegevoegd.

Voetbalplaatje.jpeg
Jordy is selectiespeler van SV Odijk en speelde al vanaf de pupillen bij SV Odijk. Wij verliezen in Jordy onze vriend, ons maatje en onze spits. Wij wensen Gerard, Marleen, Bryan en Jette, alle familieleden, zijn team Odijk 2 en iedereen die dicht bij hem staan veel sterkte toe bij dit immense verlies.

Livestream van de afscheidsdienst op dinsdag 28 december 13:00 uur
wachtwoord: afscheid
Rouwkaart (.pdf) van Jordy
• Upload op www.sv-odijk.nl/jordy jouw foto's met Jordy

Afscheid
Op maandag 27 december vanaf 19.00 uur is er gelegenheid om de familie te condoleren in de kantine van SV Odijk Voetbal. Op dinsdag 28 december om 13.00 uur vindt in de voetbalkantine de afscheidsdienst van Jordy  plaats. Deze dienst wordt in ‘besloten’ kring gehouden in verband met het maximum aantal van 100 personen. De dienst is online te volgen via een livestream: https://www.streamingkijken.nl/jordy - wachtwoord: afscheid

Na het afscheid, rond 14:00 uur, wordt het op prijs gesteld als er een erehaag wordt gevormd op de Singel tussen de voetbalkantine richting de Algemene begraafplaats van Odijk.

Erehaag
Als bestuur van SV Odijk roepen wij al onze leden, jong en oud, op om Jordy aanstaande dinsdag de laatste eer te bewijzen door samen de erehaag te vormen. De familie stelt het op prijs als de leden van SV Odijk zich in hun geel-zwarte tenue langs de route willen opstellen.
De stoet vertrekt rond 14:00 uur richting de begraafplaats; vanaf dat moment is het mooi als de erehaag staat opgesteld. Mogelijk duurt het langer dan gepland; houd daarom rekening met het koude weer en denk aan een warme jas (en/of paraplu).

Memoriam: www.sv-odijk.nl/jordy
Op www.sv-odijk.nl/jordy brengen we onze herinneringen aan Jordy samen. Heb jij mooie, grappige, sportieve foto's van Jordy, of jullie samen? Andere mooie herinneringen aan hem die je graag wilt delen? Stuur dan je herinneringen in foto(’s) per e-mail aan [email protected] of upload ze via www.sv-odijk.nl/jordy.

Het bestuur van SV Odijk,
Vincent, Michel, Per, Kees, Herbert, Patrick en Yvonne