Opzeggen

Een lid kan het lidmaatschap opzeggen met ingang van het nieuwe verenigingsjaar. Hiervoor geldt een opzegtermijn van 4 weken. Opzegging met ingang van het huidige seizoen dient te geschieden voor 15 juni voorafgaand aan het nieuwe seizoen. Opzeggen kan door:

• een e-mail te sturen aan [email protected], of
  • een brief te zenden aan Secretariaat SV Odijk, Postbus 18, 3984 ZG Odijk.

De opzegging wordt dan schriftelijk bevestigd.

Indien opzegging te laat plaatsvindt is contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd. SV Odijk berekent in dat geval een evenredig deel van de contributie: de contributie tot en met de maand waarin opzegging plaatsvindt.

Een mondelinge opzegging bij of een e-mail sturen aan een functionaris van de club (trainer, leider, coördinator, etc.) is onvoldoende om het lidmaatschap en de daarbij behorende verplichting tot het betalen van contributie te beëindigen. Functionarissen verwijzen (ouders van jeugd-)leden naar de ledenadministratie van SV Odijk.